legumeDacă tot suntem în post, ne-am gândit că o dietă ar prinde tare bine, mai ales că in orice piata gasim legume şi fructe proaspete. Cum ar fi ca într-o săptămână să scapi de 3 kilograme şi de o mare parte din toxinele acumulate de-a lungul anului?

Nu este imposibil, dar nu trebuie ţinută pe termen lung, pentru că proteinele lipsesc în mare parte, deci nu vei fi foarte energică şi nici nu te vei simţi prea sătulă.

Vei vedea că pe parcursul celor 7 zile se pune accentul pe verzituri şi praz în mod deosebit, care au foarte puţine calorii, au un gust puternic şi fresh în acelaşi timp şi sunt bogate în antioxidanţi, care protejează sistemul imunitar.

Iată cum arată planul alimentar pentru mic dejun, prânz şi cină în cele 7 zile de dietă:

LUNI

Mic dejun: două felii de pâine prăjită cu miere, 200 ml suc natural de fructe.

Prânz: supă de lobodă, mâncare de praz cu măsline.

Cină: salată de crudităţi (salată verde, roşii, ridichi, ceapă verde), tofu.

 

MARŢI

Mic dejun: salata de rosii, branza de soia, doua felii de paine prajita

Prânz: supă de lobodă, mâncare de praz cu sos de roşii şi măsline.

Cină: spanac cu o felie de pâine prăjită, limonadă cu miere.

 

MIERCURI

Mic dejun: salată de fructe.

Prânz: supă de lobodă, ciuperci la grătar.

Cină: doi cartofi fierţi cu mirodenii şi o salată verde cu o linguriţă de ulei de măsline.

 

JOI

Mic dejun: două felii de pâine prăjită cu miere, 200 ml suc natural de fructe.

Prânz: supă de lobodă, mâncare de ştevie.

Cină: salată de crudităţi (salată verde, roşii, ridichi, ceapă verde), tofu.

 

VINERI

Mic dejun: salată de roşii, ridichi, tofu (brânză de soia), două felii de pâine prăjită.

Prânz: supă de praz, mâncare de ştevie.

Cină: doi cartofi fierţi cu mirodenii, salată verde.

 

SÂMBĂTĂ

Mic dejun: salată de fructe de sezon.

Prânz: supă de praz, ciuperci la grătar.

Cină: salată de crudităţi, brânză de soia.

 

DUMINICĂ

Mic dejun: două felii de pâine prăjită cu miere, 200 ml suc natural de fructe.

Prânz: supă de praz, spanac cu două felii de pâine prăjită.

Cină: doi cartofi fierţi cu mirodenii, salată verde.

 

Sursa articol csid.ro

 

Acest articol este proprietatea Pagina de Nutriție și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top