Dieta Ornish

on dec. 29, 16 • de • with No Comments

Nutritionistii au votat dieta Ornish printre cele mai sanatoase regimuri de slabit. Aceasta dieta devenita foarte populara in Statele Unite este in principal utila celor care atunci cand slabesc, se gandesc ca fac un bine si sanatatii.
Ideea autorului este ca, urmand o dieta cu alimente bogate in fibre si cu putine grasimi, nu numai ca te va ajuta sa te mentii sanatos, dar iti va oferi un sprijin in lupta cu kilogramele in plus. Daca vrei sa o alegi, afla ca este ideala in prevenirea diabetului, e foarte solida din punct de vedere nutritional dar totusi este saraca in grasimi. Acest regim aduce o multime de beneficii organismului, fara sa mai tinem cont de cat de multe kilograme topeste.
Dieta Ornish poate fi folosita pentru :
  • scaderea colesterolului
  • prevenirea sau tinerea sub control a diabetului si bolilor de inima
  • prevenirea si tratarea cancerului la san
Dieta incurajeaza o abordare globala a planului de slabire, in care scaparile se pot intampla dar trebuie corectate si telul este mai inalt decat ceva ce se poate rezolva pana a doua zi. Doctorul Dean Ornish a fost laudat de catre comunitatea medicala pentru dieta sa. Ce alta garantie ne mai trebuie?
Ce sa mananci in dieta Ornish
Dieta este organizata din punct de vedere nutritional in 5 grupuri alimentare organizate in ordinea importantei. Grupul 1 cuprinde alimentele cele mai sanatoase iar grupul 5 pe cele mai putin sanatoase. Gasiti atat dieta cat si meniurile pe site-ul Dieta Ornish.
Va propunem doua variante de meniu bazate pe aceasta dieta si pe meniurile de pe site-ul Ornish: meniul Ornish pentru slabit si un meniu Ornish pentru prevenirea dibetului, bolilor de inima si cancerului la san. Ele sunt menite sa va exemplifice felul in care se construiesc aceste meniuri, sa va incurajeze sa consumati alimente din cele trei grupe si sa faca totul usor si frumos!

Meniu dieta Ornish pentru slabit

Micul dejun
– o felie de pepene rosu, daca e vara, salata de fructe fara frisca daca e iarna
– branza de vaci
– o briosa
– lapte sau cacao cu lapte degresat
– o felie de paine integrala

Pranz
– sandvich in lipie sau intre turte chinezesti, cu orez si orice legume, cu crema de branza degresata in loc de dressing
– o salata verde sau salata de fasole
– un fruct zemos

Cina
– supa de linte cu usturoi si crutoane
– paste cu spanac
– salata verde sau salata de rosii
– fructe

Meniul Ornish pentru prevenirea sau tinerea sub control a diabetului si bolilor de inima il gasiti aici.
Sursa articol dietetik.ro

Acest articol este proprietatea Pagina de Nutriție și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top