Dieta cu mere este o dieta ideala atunci cand ne intrebam cum sa slabim foarte repede. Ca si dieta disociata sau alte diete, si dieta numai cu mere are mai multe variante. Putem alege sa mancam numai mere ori putem tine o dieta in care merele sa completeze mesele zilei. Fitonutrientii din mere regleaza glicemia. Marul este un fruct foarte valoros care contine foarte multe dintre vitaminele si mineralele necesare organismului sanatos. Marul contine antioxidanti, beneficii cardiovasculare, incetineste digestia carbohidratilor, stimuleaza pancreasul sa produca mai multa insulina, aduce beneficii in lupta cu astmul ori cancerul pulmonar, reduce degenerescenţa maculară de ochi. Marul este bogat in vitamina C, B6, potasiu, fibre, tine colesterolul sub control si fortifica gingiile. Daca suferiti de hiperaciditate, puteti amesteca marul cu morcov ori il putei manca dupa ce l-ati copt fara zahar.

In urma unei diete-soc de 5 zile cu mere, corpul tau va scapa de toxine, rata metabolica se va îmbunatati si astfel procentul de grasime corporala va scadea vazand cu ochii.
Dieta cu mere. Meniu pe 5 zile

 Luni:
Mic dejun, pranz, cina – mere (nu mai mult de 1,5 kilograme)

 Marti:
Mic dejun – 2 mere
Pranz – un mar si o salata de legume cu doua feliute de branza slaba, stropita doar cu zeama de lamaie
Cina – 3 mere

 Miercuri:
Mic dejun – un mar,  o felie de paine integrala si o felie de sunca slaba de curcan
Pranz – un mar, o salata facuta doar din jumatate de salata verde, 2 morcovi rasi si jumatate de ceapa
Cina – 3 mere

 Joi:
Mic dejun – un mar, o felie de sunca slaba de pui sau curcan si o felie de paine integrala
Pranz – un mar, o salata de legume fierte (exclus cartofi) cu 200 gr ton in conserva
Cina – 3 mere si un bol cu lapte cu continut scazut de grasime si cereale integrale

 Vineri:
Mic dejun – un mar, un ou fiert si o felie de paine integrala
Pranz – un mar si o salata de cruditati cu 200 gr de carne de vita sau pui fara pielita
Cina – 3 mere

Avanataje Dieta cu mere – dieta nu presupune costuri mari, planul dietei este usor de urmat, este incurajat consumul de apa, favorizeaza detoxifierea organismului si previne constipatia.

Dezavantaje Dieta cu mere – este o dieta restrictiva, hipocalorica, poate cauza hiperaciditate gastrica si odata incheiata dieta de 5 zile foarte multe persoane au tendinta de a se supraalimenta si a pune la loc kilogramele pierdute.

Atentie: Nu tineti aceasta dieta mai mult de 5 zile! Este o dieta subcalorica ce poate avea drept cosecinte efecte nedorite precum dureile de cap, oboseala, ameteala, iritbilitate si anxietate. Pentru cei foarte sensibili poate duce la stari de lesin.

De asemenea, dupa finalizarea dietei, continua sa mananci macar 1-2 mere pe zi si nu reveni la obiceiurile alimentare nesanatoase.

 

 

 

Acest articol este proprietatea Pagina de Nutriție și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top